Tisdag 25 oktober

I dag var det tisdag igen. Brukar för det mesta rida lektion för Ludde på tisdagar men den här veckan blir det ingen lektion då Ludde är bort rest. Eller Emelie ska hjälp mig lite i morgon så det blir bra :) I går så var det måndag och Missy vilade. Hon fick vila två dagar efter tävlingen, det var hon värd!

I dag då så red jag bara lösgörande pass på henne. Red väldigt mycket övergångar i alla gånger, båda runt fyrkanten och på volter. Sedan började jag lägga in galopp och då blev det nästan bara övergångar mellan trav och galopp. I början var hon lite små springig i övergången till trav men sedan efter några övergångar så väntade hon kvar jätte fint! :) Fattningarna gick även riktigt bra! :)

Som sagt, i morgon ska Emelie hjälpa mig lite med Missan. Berättar hur det gick då :) Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: miriam

älskar din header!!! :)<3

2011-10-30 @ 11:42:56
Postat av: Hanna

Hej! Har redan frågat en gång, men har inte fått något svar så frågar igen. Vad är det för hjälm du har (på bilden)? Är i hjälmköpartagen :) Mvh Hanna

2011-10-30 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0