Fredag 28 oktober

I dag hann jag inte ut till stallet för jag och några kompisar skulle gå på Twilight eventet då Robert Pattinson var här i Sverige!! Helt galet var det, kan ju säga att jag är ett rikitgt twilight fan! Men Emelie red Missan i dag och det hade gått jätte bra!! :D På torsdag nästa vecka åker jag och Mamma ner till Göteborg då det är LAG SM. Ska rida individuellt där, som även blir min och Missys sista tävling..... :( Men jag ska ha det så kul jag bara kan och bara njuta av allt som jag och Missy har gjort under våra tre år tillsammans! Min älskade bästa vän!


Kommentarer
Postat av: sara

ska du sälja henne sedan eller hur ska du göra? :)

2011-10-31 @ 20:28:52
Postat av: Mandy

Åh, försök ha så roligt på tävlingen! Tips från coachen. Hellre ett dåligt resultat och du har haft jätte roligt med Missy än stressa upp dig och bli ledsen!



Men du kommer självklart ha kul och vinna hela skiten!!! <3 <3 <3 <3

2011-11-02 @ 15:58:27
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är det sista tävlingen?? :O

2011-11-03 @ 15:13:12
Postat av: Ellen S

en sådan härlig bild och fin blogg! :D

2011-11-16 @ 08:00:27
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0