Söndag 7 aug

Lite segt igen men sånt som händer ibland haha :) I fredags så red jag ut Missan och galopperade som var jätte mysigt! Hon var jätte duktiga och var super snäll. I går lördag så skrittade jag ut henne barbacka tillsammans med Emelie och farbror Kanyon vilket också gick bra, super mysigt! I dag då så fick Missy vila då hon inte har vilat på hela veckan så det blev jätte bra då :) På lördag ska vi tävla i Eskilstuna, jättekul! Jag rida lag 2003 och LA:P1 :)

Lite bilder från helgen!







KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hihi tack! :D

2011-08-08 @ 20:56:15
URL: http://dressyremma.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Kulkul, skulle tävlat Vendela i samma klasser, men nu mår hon ju inte bra så det går inte.. :( Är ju dock så pass bortskämd att jag tar Bingo och rider LB1 istället :)



Lycka till :D

2011-08-09 @ 14:59:16
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0