Söndag 28 aug

Nej men så här får jag absolut inte fortsätta! Bloggen får inte se så här tom ut, så dåligt!! Nu jävla, nu är det höst och massa roliga saker som händer inom ridningen då med all träning och tävlingar så ni ska det bloggas!

Ja Missy har gått jätte jätte bra! I helgen har jag bara ridit ut med henne. I dag fick hon skritta ut tillsammans med Emelie som red på Cobra. Jag red barbacka och det var super mysigt, min baby! Skrittade även ut på Kanyon i dag då Emelie red en annan häst, det gick också jätte bra :) Han fick också gå barbacka, så mysigt tycker jag! Riktig häst känsla på något sätt.

På söndag nästa vecka ska jag tävla, då är det allsvenskan elit :D Ska blir så jävla kul, är så himla glad :D Min flicka börjar verkligen blir så stor för det stora sakerna nu. Kan inte riktigt förstå att förra året red vi LB tillsammans och kunde knappt rida förvänd galopp genom en halv kort sida och nu ska vi tävla i eliten. Mer än glad kan man inte bli :D


Kommentarer
Postat av: Céline

Lycka till nästa helgen! :D

Ni är jätte fina tillsammans!

2011-08-28 @ 20:59:44
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/
Postat av: Sofie Kjellver

Shit vad roligt Elinore! Lycka till!! :D

2011-08-28 @ 22:02:07
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Menar du att du ska rida Elitserien i höst? :D Det ska jag också :) :) Ni är jättefina!!

2011-08-29 @ 20:26:49
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0