Måndag 22 aug

I dag red jag lite dressyr på Missy och det gick lite sådär :) Om jag ska vara ärlig så red jag inte bra i dag haha :D Hade inget bra upplägg och allt blev lite pankaka haha men Missy var duktig i alla fall, hon var fin på slutet så det var ändå bra :) Men man har verkligen dagar som man inte rider bra, haha bara så där :) Men jag vill alltid få en liten revanch, på tävling eller träning då jag rider lite slarvigt eller sämre, att nästa gång jag rider att då ska jag rida extra nogrant och bra :D Så nu är jag taggad inför i morgon att rida BRA :D Få se hur det går :D

Min älskade bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Angelina Svedbo

sv; Åh för din donut blev sådär lagom stor, min blir jätte liten och så blir det massor av hår runt om :( så det ser lite konstigt ut! Men kan inte du göra en film när du gör din? :D Så man ser :D

hihi tack :D

2011-08-22 @ 21:14:07
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/
Postat av: jessica wadst

måste bara fråga; är missy till salu eller kommer hon bli inom snar framtid? inte för att du är för stor eller helt tvärt om, jag tycker hon ser jättefin ut och letar ponny :) svara gärna i ett inlägg:)

2011-08-25 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0