Lördag 31 okt

Idag var jag i stallet två gånger. Hade utsläpp i morse så då åkte jag och mamma ut till stallet och släpte ut hästarna. Allt gick bra men var inte där så länge eftersom det tar inte så long tid att släppa ut dom. Sedan åkte jag då till stallet där jag red förut, Gladö, och tittade på när min kompisar som rider kvar där tävlade och tog kort på dom. Det gick bra för dom och det var super roligt att se alla och träffa lilla Cappuccino som var ponny som jag tävlade när jag red där. Jag kom till Gladö vid 09.30 typ och åkte vid 12.00 så var inte där så jätte länge. Kollade bara när dom red och sen åkte jag för att hinna rida ut innan det vart mörkt ute.

Lite bilder från idag! :)

Sanna  Minna  Amanda  Lovina
Från vänster; Sanna & Philona, Minna & Misty, Amanda & Tjavs, Lovina & Pandora


När vi kom till stallet så gjorde jag iordning Missy och sen red vi ut. Jag, Emelie, Linnea och Agnes skrittade ut och det gick jätte bra. Hästarna var pigga och glada :) Sen när vi var tillbaka borstade jag av henne och sedan mockade. Tog hand om lillen idag också, Dixie, som är en super söt lilen b-ponny. Mockade och borstade henne och friserade henne också lite för att jag brukar hjälpa henne som äger henne med det. Älskar att fixa hennes man, den är så perfekt haha men den vart i alla fall jätte fin.

I morgon ska jag rida ut igen, berättar hur det gick, KRAM!!


Kommentarer
Postat av: minna

det var JÄTTEKUL att du kom ella :D, jag var dock lite nere men jaja, ha det bäst <3/mini

2009-11-01 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0