Fredag 16 okt

Idag hade jag lektion och det gick ganska bra. I börjarn gick det jätte bra och hon var super fin. Vi tränade mycket på min sists och grundläggande saker som är jätte bra att träna på. Fattningarna i höger varv gick jätte bra men sen när vi gick över till vänster varv så vet jag inte vad som hände. Ibland fattar jag inte vad jag håller på med när jag rider haha, det måste det blir en förbättring av. Men i alla fall det var fattningarna i vänster varv som vart lite svårt, eller det var jag själv som gjorde det svårt (störda jag ;P ) men sedan så gick det bra igen och Missy kändes jätte fin!!

I morgon ska jag rida ut, mysigt!! Vi hörs i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0