Lördag 14 nov

Idag hoppade jag och det gick så sjukt bra!! Det var jag, Agnes och Emelie som red fast Emelie red en av Luddes hästar. Vi hade samma bana som förra gången och det gick så jävla bra! Hon började hoppa mera med riktiga språn och tänkte hela tiden och hon kunde fixa allt själv bara hon vart övertalad innan hidret. Hur nära jag en kom och hur fel det en vart så hoppade hon och det var jätte roligt!! Älskar att hoppa det är verkligen roligt, båda för mig och Missy som tycker det är sjukt roligt :D

Den här veckan som kommer ska Missy vila en hel vecka bara för att ta det lungt och bearbeta musklerna så det ska bli skönt för henne. Så imorgon börjar henne vila så ska bara pussla om henne, mysigt!! Vi hörs KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0