Lördag 7 jan

Hallå hallå! Jobbade i stallet i dag så en stall dag blev det allt. Allt gick jätte bra, det var så mysigt i morse när jag höll på att släppa ut alla hästar och när solen började gå upp. Så himla fint ute på Sjövillan med vattnet som ligger precis vid anläggningen typ. Missan fick ta det lungt i dag, skrittade henne bara ute idag och det gick bra! Det var jätte mysigt, det var kallt men hade mina favoritlåtar i öronen som jag älskar medans jag skrittade henne, det kunde inte bli mysigare!

 


Kommentarer
Postat av: Charlotta Lundblad

Finins missy och Ella!!! Låter riktigt mysigt jag och Audina skulle också behöva det! ;) <3 <3

2012-01-07 @ 23:48:06
URL: http://audinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0