Lördag 4 feb

Hej igen alla. Då var jag tillbaka.. igen haha! Nej, men nu hoppas jag att jag ska skriva lite mer, vill ha alla minnen med Missy kvar så kan man gå tillbaka sen och njuta av alla minnen :)

I dag så jobbade jag i stallet. Det gick bra men gud vad kallt det är ute nu! Usch, jag vill verkligen inte ha vinter, vill ha vår och sommar. Red ut på Missan idag tillsammans med Emelie och Rebecka. Trots att det var jätte kallt så var det ändå väldigt mycket för det var så fint med solen :) Missan kändes jättefin och lyssnade ovanligt bra på mina hjälper för att vara ute. Hon brukar bli så sjukt tagga och vill mest springa på fort haha, men idag var hon duktig och ville lyssna på sin mamma på ryggen.

Red även Mossy i dag som jag red ganska mycket förut. Han har varit borta ett tag men nu har han kommit tillbaka igen till Sjövillan :) Michelle som äger honom är nämligen borta och åker skidor så jag tar hand om Mossan då. Red dressyr i dag och det gick jättebra! Var kul att rida honom igen och han kändes jätte fin :)

I morgon tror jag att jag ska rida ute i snön, antingen i padocken eller nere i stora sommarhagarna. Får se vilket det blir av dem :) Mossy blir nog ett lite dressyr pass på tror jag. Ska försöka få lite bilder i morgon till bloggen så den blir lite uppdatera med lite nya bilder.

Min vackra skatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0