Lördag 3 december

Hallå alla underbara! Nu är jag tillbaka igen i bloggen. Ska verkligen bli bättre! Jag vet inte varför jag inte har uppdaterat, har bara inte haft tid.. Men nu ska jag verkligen försöka bli bättre! :)

Missan har gått SÅÅÅÅ underbart bra dem här dagarna. Åh hon är rikitigt fin just nu, jätte roligt! :D Har även börjat rida Kanyon lite också nu som har gått jätte bra! Det är roligt att börja rida lite stor häst just nu också, fast ponnysar är bästa!

I dag då, så tog jag bara det lugnt med Missan. Hon blev skod i går så hade tänkte att bara skritta ut i dag men det är storm ute och regnar så då skrittade jag lite i ridhuset och travade lite även med massa övergångar. Hon kändes jätte fin! :)

I morgon ska vi nog rida ut, hoppas bara vädret håller sig bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0