Lördag 8 maj - TÄVLING

Idag var jag och Missan på tävling på Östervåla Ryttarklubb. Tävlingen ägde rum utomhus, även framridning. På framridningen kändes hon jätte bra och lugn, trodde hon skulle vara jätte pigg pga av att det blåste så mycket men som tur var så vart det typ vindstilla.

Sedan skulle jag ju in på bana och hon kändes bra, lite små spänd men inte så mycket. Men sen när jag precis vänder upp på medelvinden så vart det hela havet stormar ute. Det blåste som jag vet inte vad vilket ledde till att Missan vaknade riktigt till liv och vart jätte taggad och as pig, haha. Så det ledde ju till att jag finns massa med missar under programet för hon fattade galopp lite här och där för hon var så taggad. Men jag är ändå nöjd, det var första utomhus tävlingen så hade inte så stora förväntningar :)

I morgon ska Missan få ta det lungt,ska bara skritta ut med henne hade jag tänkt. Ska ta det lite halv lungt med henne hela den här veckan :)

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

LillaMisterS på bilddagboken har några bilder på dig tror jag :)

2010-05-08 @ 22:48:51
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0