Onsdag 7 april

Idag är det faktis ingan vanlig dag för jag FYLLER 17 ÅR!! :D Dagens började med att jag fick lite presenter av mamma, pappa och Emelie. Ska lägga upp bilder på de som jag fick så ni får se :) Jag åkte sen till stallet ganska tidigt vid halv 8 för Ludde skulle rida Missan vid halv 9 så jag gjorde iordning henne. Det gick jätte bra för henne och hon var super fin! :)

Sedan hade vi i USEK ordnat en liten påsklunch i stallet för oss ungdomar så då ät vi där och hade det mysigt. Sedan vart det även lite tårta att äta som var jätte god, mums haha! :) Hade ialla fall en jätte bra födelsedag :D

Kommentarer
Postat av: Freddi

Grattis! :)

2010-04-10 @ 01:09:24
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0