Fredag 6 nov

Idag hade jag lektion och gick SUPER BRA!! Först fick jag rida lätt två upp och sitta ner en för att träna lite balans och det gick jätte bra. Har även köpt en "balansbräda" som jag står på varje dag nu i 15 min så nu ska jag träna balansen haha! Sen gjorde vi lite skänkelvinkingar mot vägen på långsidorna och sen så tränade vi mycket på halvhalter. Först gick dom inte så jätte bra och man såg typ ingen skillnad men sen så vart dom jätte bra. Efter det gjorde vi några fattningar och arbetade lite i galopp i varje varv. Först gjorde vi 10 m volter 2 gånger på varje långsida och och det gjorde vi några gånger. Sen red jag halvt igenom och fortsatte i förvänd galopp och det gick jätte bra. Sen gjorde jag samma övning i andra galoppen med volterna och förvända galoppen. Efter galoppen gjorde vi några skänkelvinkingar på diagonalen i trav och sen efter vi hade gjorde dom några gånger så la jag ner henne. Hon kändes jätte bra idag och det var super kul!!

I morgon ska jag hoppa, wiiiiee! Ska bli sjutk kul eftersom det var så himla roligt sist. Ska hoppa med Agnes för Helena. Hoppas det kommer gå bra, berättar i morgon hur det går, ska fråga mamma om hon kan filma mig så jag kan lägga upp en film sen när vi hoppar :) KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Elin

va kul att det gick bra :)

2009-11-06 @ 22:59:22
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Tack! :) Jaa okej, det lät ju lite.. avancerat ;) Ska försöka hitta ett snyggt träns i Globen i slutet av månaden.

~Moa

2009-11-07 @ 00:13:03
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: M L I

sv: tack så mycket! :D

2009-11-07 @ 19:12:48
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0