Lördag 5 dec

Idag hoppade jag och Missy och det var så sjukt roligt! Jag och Emelie hade utsläpp i morse så var i stallet vid halv 8 och släppte ut hästarna. Stannade kvar i stallet för att jag skulle hoppa vid 11 och då var det lite onödigt att åka hem emellan. EFter vi hade släppt ut hästarna så hände det inte så mycket, fixade lite saker och mockade. Sedan så red Helena Kanyon så då tittade vi på när hon red han. Han var jätte fin och det var roligt att se henne rida honom.

Sen så var klockan red halv 11 så då byggde vi fram och gjorde iordning våra hästar för att rida. Det var bara jag och Lotta som red idag och båda våra hästar var jätte pigga. Första så red vi fram lite över bommar och så och sedan började vi hoppa hinder en och en. Det var så sjukt roligt idag för Missy sög sig verkligen fram till hindrena hela tiden. Sedan när vi hade hoppat en del så la vi ihop det till en liten bana. Det är så roligt för hon har blivit bara bättre och bättre för varje gång nu vi har hoppat. Idag så hade hon verkligen ett "sug" till varje hinder och hon var så sjukt pigg men det var super roligt!! :D 

                                                               Så här såg banan ut :)

                                                     

I morgon ska jag bara ta och skritta ut med Missy med Emelie och Kanyon, mysigt :) Tänkte klippa henne man också i morgon, tar kort på för och efter bild så får ni se hur det blev. Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0