Fredag 6 maj

Äntligen helg! Hur skönt är det inte? :)

Longerade min fina i dag och det gick jätte bra! Hon har gått så bra hela den här veckan så tänkte att hon skulle få joggas med inget på ryggen så hon får vila av ryggen lite, hon blir så avslappnad och fin när man longerar henne så det var bara bra. Hon tyckte nog det var skönt :)

Red även Kanyon i dag. Det gick jätte bra med honom, det var ett tag sen jag red dressyr på honom. När jag rider dressyr på honom tränar jag extra mycket på de sakerna jag har svårt med för de kan jag lära mig bra på honom. Tänkte mycket på min sits i dag, att jag verkligen måste sitta djupt ner i sadeln och inte bara på "ytan". Gjorde även lite skolor på honom som jag har svårt med på Missy. Men det gick jätte bra, han lär mig samtidigt. Det är de som är så roligt med läromästare, det känns lite som de säger när det är rätt och fel på något sett eller hur? :)

Två bilder på Emelie & Kanyon

 


Kommentarer
Postat av: anna

svar: jag ska till insjön & försöka mig på att rida anrda omgång av div 1 (: dudå?

2011-05-07 @ 09:35:50
URL: http://aanniiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0