Fredag 25 mars

I morgon åker jag och finisen på tävling i Mantorp och tävlar en LA:1 så idag red jag lite dressy på henne i ridhuset. Det gick bra hon kändes jätte fin. Red igenom lite små delar ut programet och det kändes bra :) Är lagom taggad inför i morgon, kan inte vara för taggad för då blir det lite pannkaka haha :) Lagom är alltid bra!

Startar vid 3 tiden i morgon så behöver inte gå upp så jätte tidigt då, skönt! Berättar mer i morgon om hur det gick

Min favorit bild..


Måste bara tacka Klara som hjälpte mig i dag med min blogg som kraschade lite haha! Den såg inte klock ut men vi (hon) lyckades klura ut problemet!


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

haha så lite så :D

2011-03-26 @ 08:55:48
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0