Torsdag 2 juni

På söndag ska jag tävla på Värmdö ridklubb en LA:P1 :D Ska bli jätte roligt, är jätte taggad!! :D Förväntar mig inte lika bra poäng som jag fick förra tävlingen men jag blir jätte nöjd om hon gör de svåra bra, det är ju trots allt våran andra P1 tillsammans så inga höga förväntningar :)

I dag gick Missy jätte bra!! Hon kändes jätte fin hela tiden! Kom på att från och med nu ska jag rida typ två gånger i veckan så där som jag red i går, det passade henne så bra. Hon blev verkligen lösgjord av det :) Gjorde några enkla byten i dag och de gick jätte bra! Hon har blivit så duktig! Kan inte fatta i bland att för mindre än två år sedan kunde vi knappt galoppera på en 20 m volt och nu gör vi enkla byten tillsammas :D Min duktiga flicka!

I traven sen red jag några öppnor och slutor som också gick jätte bra! Så roligt att slutorna börja fungera för oss nu, vi båda börjar lära oss hur vi ska göra :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad kul :D

Ni är så duktiga tillsammans och du har verkligen en riktigtriktigt fin ponny!!!

2011-06-05 @ 18:08:46
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0