SÖNDAG 24 JULI - TÄVLING MEETING

I dag startade jag och Missan LA:P2. Vi har aldrig tävlat det förut så det blev som en liten debut på den :) Haha men ja, Missy var lika spänd som i går och ville bara springa fort igen och gnägga efter Kanyon. Haha så det blev ett lite halv kast program kan man ju säga, så svårt att göra bra rörelser när de är så spända och ska titta på andra saker än att fokosera. Men om man ska vända det till något positivit så var det bra träning ändå, måste lära mig att kunna rida program någorluna bra ändå när hon blir så där spänd :)

Fick tyvärr inga bilder från i dag :( Men jag fotade lite Emelie när hon red så det kan jag bjuda på :)


Kommentarer
Postat av: annis

SV: Jag tyckte då det såg fint ut :)



Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska släppa, har ju bara hösten kvar sen får jag inte tävla ponny längre. Så vi är i någon "ond" cirkel just nu, hoppas att det blir bättre !

2011-07-25 @ 21:22:42
URL: http://aanniiiss.blogg.se/
Postat av: Issa

Tack för en rolig helg Ella!! Och de fina bilderna :D Kram!!

2011-07-26 @ 09:02:21
URL: http://isabelleserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0