MITT TRÄNS

Fick en fråga om mitt träns om jag kunde skriva lite om det och självklart kan jag göra det :) Skrev ett inlägg om om det för ganska länge sen så tog samma text igen.

Märket på tränset är Döbert och det är i brunt och rundsytt som ni säkert redan sätt. Jag köpte tränset på en butik här ute på Ekerö som heter Hästhoven. Det var en tjej innan jag köpte som hade speciall beställt tränset från Hästhoven. Men när det kom så ville hon inte ha det längre pga hon hade köpt en svart sadel och då vill man oftast ha ett svart träns. Så då hängde det där hos Helle som äger butiken och så åkte vi dit för att kolla på något och då hängde det där och var som gjort till Missy. Det var i hennes storlekt och i färgen som jag ville ha. Och så älskade jag v-formen på pannbandet med den lilla blåa blomman (till höger på bilden) som var med tränset. Lite annorlunda mot andra pannband. Vi fick det lite billigare eftersom hon ville bli av med tränset nu när hon som beställde det inte vill ha det, så det kostade runt 4000-5000 kr, kommer inte riktigt ihåg exakt för det var ett tag sen. Lite dyrt kanske men då är det kvalitét man betalar för och då vet man att det kommer att hålla ett rätt bra tag :)

Bilden till vänster är exakt samma träns fast med mitt andra pannband. Det är små strass i lite rosa champang färg, vet inte märket på det men sånna pannband går att köpa överallt kan jag tro :) Just nu använder jag pandbandet som är på bild nr 2. Det är också lite champang rosa med hälften rosa stenar och sen helt blanka stenar :)

Vilket tycker ni hon passar bäst i? :)


Kommentarer
Postat av: angelina svedbo

Tycker hon passar bäst i pannbandet som är på bild 1 :)

2011-07-15 @ 00:23:40
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/
Postat av: Misha

Fruktansvärt snyggt träns! sitter som en smäck på hästen :)

2011-07-15 @ 05:38:34
URL: http://lovezetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0