Tordag 14, fredag 15 januari

Tordag: Red lektion i dag och det gick både jätte bra och lite minde bra i bland. Problemet till när det gick inte så bra var för det blev så himla svårt i mitt av passet men halvhalterna och så ska jag anväda så små hjälper som möjligt eftersom hon är så extremt känslig. Det är i de lägen jag glömmer lite bort hur svår hon egntligen är och får inte tänka att det inte är jag som dålig på att rida för det är så jag tänker när hon blir så svårt. Att jag inte rider henne bra mm men jag måste tänka att hon är svårt och känslig. Så återigen nya tag, mina nya tar förut gick jätte bra så nu ska jag lägga till dem här tagen också! :D Men sen när jag väl fick tag i halvhalterna blev hon jätte fin och travade jätte fint :D Galoppen i början av lektion gick jätte bra, även fattningarna båda från skritt och trav :)

Fredag: Jag och Emelie red ute i snön i dag och galopperade! Missy tycker det är så sjukt roligt, ska filma nästa gång så får ni se, hon är så söt :D

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Åh tack så mycket !:D

2011-01-15 @ 15:37:30
URL: http://mwicksell.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej jag undrar vad du har för hjälm. Jag har kollat runt lite på olika hjälmar men tycker det är svårt att välja... för mig står det mella en CO, JW eller en jacson :) Några tips?

2011-01-16 @ 17:26:07
URL: http://onfourlegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0