Tisdag 25 januari

I dag hade jag ingen lektion pga ludde är bortrest men red själv dressyr på henne ändå och det gick jätte bra!! Började med att jag värmde upp henne med volter, sperpentiner, övergångar och skänkelvikningar. I galoppen sen tränade jag på tempoväxlingar, lite enkla byten som gick jätte bra. Fattningarna till vänster går jätte bra medans dem till höger är lite svårare :P Red även lite förändgalopp som gick helt okej, hon ville springa i väg i från mig i bland. Sedan avslutade jag med att träna på lite öppnor i båda varven och sedan la jag in lite sluta på en kort diagonal som gick såå bra! Hon är så duktig lilla M :D Gjorde inte så många öppnor och slutor utan la ner henne efter de några för hon kändes så bra! :)

Missy i dag efter ridpasset :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0