Söndag 9 januari

Ja nu kan man säga att lovet är slut och verkligenheten börjar igen, haha men om man ska se något positivt så närmar sig tävlings säsongen mer och mer. Längtar tills tävlingar börjar!! :)

I dag var jag bara ute en snabbis och mockade och fixade till Missan. Hon fick vila i dag, hostar jätte mycket så tänkte att då byter jag bara vilo dag så rider jag henne i morgon i stället då hon egentligen skulle ha vilat. Det blir stallet på morgonen innan jag åker till skolan i morgon, börjar sent i skolan så då åker jag ut tillsammans med Emelie som jobbar :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jäkligt fin häst! :)

+ bra blogg!

2011-01-14 @ 22:21:57
URL: http://mwicksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0