Då kör vi igen - Lördag 22 januari

Japp då början jag skriva igen :D Tog en liten bloggpaus i några dagar, hade inte rikitigt någon ork att skriva men nu är jag tillbaka igen! Sist jag skrev så skulle Emelie rida henne i två dagar pga jag var borta på resa med min klass. Det hade i alla fall gått jätte bra med henne. I onsdag red hon själv lite dressyr och på tordagsen red hon på min lektion med henne då det också gick jätte bra. De tränade på öppnor, slutor, förvänd galopp och enkla byten. Hon är väldigt duktig på att rida min syster och det är jätte bra att hon kan hjälpa mig ibland :)

I fredags hade jag tänkt att jogga Missy lite lätt men hon hade varit så trött så hon fick vila i stället, det var hon värd efter 3 dagar då hon har gått jätte bra! Men idag så fick hon vara lite ute. Skrittade ut med henne och det gick bra, det var lite halt ute men det gick bra ändå :)

Kanyon "Kanyon Sacc" och Missy "Bogis Miss" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0