Tisdag 1 februari

I dag red jag lektion på Missan och det gick sååå bra! :D På söndag ska vi ha program träning för Roger och jag ska rida LA:P1 så red igenom den i dag och kollade vad som behövdes tränas mer på osv :) Programet gick bättre än vad jag trodde det skulle gå så det var kul fast det är ju fortfarande saker som behöver bli mycket bättre som slutorna och enkla byterna :) Men fick till några jätte fina mellantraven, det har nog aldrig gått så bra att rida i dem för jag kan ha så svårt att hitta balansen och sitta ner. Men i dag gick det bra :D

En bild från en programträning ungefär några månader efter jag hade fått Missy :)


Kommentarer
Postat av: anna

Fin bild:)

2011-02-03 @ 21:51:43
URL: http://aanniiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0