Måndag 18 april

Så grymt härligt med påsklov och det bästa av allt, hur underbart är inte vädret nu?? :D Älskar det! Gör livet bara mycket lättare!

I dag red jag lite dressyr på ponnyn ute i padocken. Det gick jätte bra idag, igår var hon lite svår men det brukar hon alltid varit när hon har vilat och sen när jag bara har ridit ut men i dag kändes hon mycket bättre. När jag red fram gjorde jag lite tempoväxlingar i traven, övergångar, lite halter och skänkelvikningar. Sen i galoppen gjorde jag mest bara övergångar till trav och sedan fattning igen. Det gick as bra, det bra att sitta ner också, det gör mig alltid lite extra glad :D

Världens bästa och finaste ponny! Min lilla flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0