Torsdag 7 pkt

Bästa lektion någonsin!! Missy var så SJUKT UNDERBART fin i dag, åh kan bara inte sluta le. Känslan som jag fick inte var helt otrolig, så fin hon var. Jag och Emelie red tillsammans i dag, vilket var sjukt kul! Det var också lite bra för mig att få tänka lite själv men ändå få hjälp.

Det jag gjorde väldigt mycket idag var enkla byten vilket fungerade så bra på henne, lörgjorde henne jätte mycket. Hon har typ precis börja lära sig det och dem gick så bra idag! Så roligt att sakerna äntligen börja falla på plats. Sen på slutet när jag skulle trava ner henne så var hon jätte fin i traven. Har aldrig haft sån fin ridkänsla som jag hade idag - Lycklig!

Kommentarer
Postat av: Lovina

vad roligt att det går så bra lillen :) <3

2010-10-07 @ 22:27:17
URL: http://lovinalovqvist.blogg.se/
Postat av: alice

jätte fin blogg och super fin ponny :D

2010-10-09 @ 16:14:33
URL: http://alicesrocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0