Söndag 10 okt - TÄVLING

I dag var jag och lilla fia lotta och tävlade på Sundby Ridklubb. Hon var jätte spänd i båda klasserna. I första klassen var hon as spänd både på framridningen och i ridhuset, var jätte svårt. Eftersom hon var så spänd så fick jag några missar här och där vilket gav 60%.

Sen i LA:1 så kändes hon mycket bättre på framridningen. Nu kunde jag "rida" normal på henne utan att hon exploderade så fort jag nuddade henne. Men sedan när jag gick in i ridhuset igen så vart hon direkt jätte spänd. Så programet gick sudär men jag fick änndå 64% och på det hamande jag på en 5:de placering så det var ju ändå roligt :)

Men det är något med deras ridhus som Missy inte gillar. På andra tävlingar och deras ridhus är hon inte alls så spänd, utan hon kollar lite på saker men hon blir nästan aldrig jätte spänd som i dag. Kommer ihåg från förra året när jag var där och tävlade så var hon exakt så spänd också :P Haha, hon tycker det är läskigt eller något ;) Men hon var duktigt ändå min lilla Missy <3

Missy och jag från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0