Tisdag, onsdag & torsdag

Tisdag - Kom hem från London i dag så Emelie red min lilla älskling. Hon har ridit henne alla dagar jag var borta så då fick hon rida lektion på henne också. Åkte dit och kolla och pussade på Missan, vad jag hade saknat henne! Men hon var sjukt fin, hon har aldrig travat så fin som hon gjorde på slutet. Fick en helt ny trav, sjukt fin! :) Satt och tänkte hela tiden, är det där verkligen min ponny? haha ibland är det lite overkligt!

Onsdag -
Skulle ha ridit ut idag egentligen men det regnade så mycket ute så det gick inte. Red henne lite i ridhuset och hon kändes så bra. Satt bara och log hela tiden! :D

Tosdag - Hade lektion idag. Det gick helt okej, Missy var fin men jag var så irriterade på mig själv att jag aldrig kan lära mig att sitta ner bra i traven. Men men det är bara att träna hoppas jag så kommer det förhoppningsvis gå. Gjorde mycket skolor idag, gick faktis jätte bra. Gjorde även det i galoppen som fungerade jätte bra på henne.

Blir en gammal bild på Emelie och Missy :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Anser du att Emelie rider bra?

Tack för en jätte bra blogg. Älskar dig och din fina häst.

2010-11-06 @ 12:25:37
Postat av: Julia

Otroligt snygg ponny :D Vilket märke är ditt träns? Också asfint!

2010-11-06 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0