Nu är jag tillbaka igen - Söndag 28 nov

Så nu är bloggen i liv igen, haha! Hade så mycket med skolan förra veckan så han tyvärr inte med att skriva men det hände inget speciellt förra veckan ändå :) I helgen har jag varit på globen alla dagar och sett dressyren. Den bästa dagen måste ha varit fredagen tror jag då det var Edward Gal som har en clinic och den var sååååååå bra! Tycker han var jätte bra och fick massa inspiration och tips. Men det är så sorligt att han inte längre får tävla Totilas längre..
Men var det någon mer som såg clinicen? Vad tyckte ni i så fall? :)

Det blev inte så mycket shopping i år på globen, tyckte anexet inte var så jätte bra igår, vet inte var det var men kändes som det blir bara mindre och mindre för varje år.. Men köpe ett par Anky lindor, crem vita var dem och färgen kommer passa på Missy jätte bra tror jag :) Hon är så fin i naturfärger, älskar såna färger som mossgröna och bruna mm :)

Red Missy i dag innan vi åkte till globen och det gick verkligen jätte bra, hon kändes så bra och fin. Joggade hennes bara och gjorde knappt några rörelse bara några få lätta skänkelvikningar på långsidan, utan gjorde mest bara massa övergångar och tempoväxlingar. I gloppen igen stog jag igen i lite lättsits och galopperade på lite i frisk galopp. Det passar verkligen bra att göra det på henne för hon galopperar så bra och fin genom kroppen då :) Tänkte mycket på de saker som Edward nämde i clinicen som var jätte bra! :)

http://equisearch.com/equiwire_news/worldcup10_edward_gal_totilas_570.jpg

Edward och Totilas, Bild lånad från Google

Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Kan du inte skriva ner en liten sammafattning av hans clinic? Om han hade några speciella tips eller övningar. Hade varit skoj :)

2010-11-28 @ 20:11:39
URL: http://jdressyrdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0