Fredag 14 maj

Dagen började med att jag, Emelie och min kompis Miriam var och tränade på gymet på morgonen. Det var skönt men gud vilken träningsverk jag har i magen nu. Men det känns bra för då vet man att det tog något ;) Sedan åka vi till stallet. Emelie skulle tävla i dag så vi fixade lite med Kanyon och så. Ludde skulle rida Missy i dag men kunde inte vid den tiden då jag var där så hon skulle rida henne lite senare på dagen, vet dock inte hur det gick för henne för har inte pratat med henne efter :) Hoppas det gick bra och att hon kändes bra. 
 
Men nu har jag något ROLIGT att berätta för er som vill veta hur jag gör mina håruppsättningar. Jag har filmat hur jag gör, eller det var Sissel som filmade - tack Sissel :) Videon kommer upp snart! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - ny tävling i bloggen!

hur gick det för emelie då? :)

2010-05-14 @ 23:07:21
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0