Läsarfråga

Amanda: Härlig bild :D hur länge brukar du rida henne när du rider själv o på lektion o så ?:)
o varför brukar du ha en rem runt halsenpå henne? (a)

SVAR: Tack så jätte mycket! :) När jag rider henne själv så brukar jag rida ca 30 min. När jag har lektion så rider jag fram ca 15 min typ i alla gångarter och sedan börjar man lektionen. I bland rider jag 30 min (lektion) och i bland kan det bli 50 min, det beror på hur det går. Men en lektion är 30 min men dem kan gå över tiden då man rider lite längre. ¨

Varför jag har en ring runt hennes hals är för att hon är så pass känslig så då brukar jag hålla i den i ytertygeln för att få den stadig, även för säkerheten. Använder den inte hela tiden men ibland använder jag den, den är jätte bra! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååh smart att du kan stöda upp yttertygeln me den :D

2010-03-07 @ 21:19:56
Postat av: fridan

smart med en rem runt halsen! :) jag brukar ha det när jag rider barbacka på min bushäst :D

2010-03-08 @ 09:08:04
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: johanna

Gud vad smart , ska prova de på min ponny med!:)

2010-03-08 @ 11:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0