Tisdag 8 juni

Har ridit två hästar i dag, Missy och Boy :) Red Boy för Agnes, som äger honom, inte kunde komma ut i dag och rida så då tog jag hand om honom och red. Det var första gången jag red honom och vi red ut. Det gick jätte bra - travade och galopperade och Boy var jätte glad och pig :)

Sen när jag kom tillbaka så fixade jag klar honom och sedan började med att göra iordning lilla prinsessan :) Hade lektion på henne i dag och det gick jätte bra. Vi började i galopp och hade verklige svårt med höger varvet idag för jag vrider mig så fel med axlarna.. Men sen efter ett tag började vi med förvänd galopp och det gick jätte bra. Sen i traven gjorde vi lite skänkelvikningar som fungerade super och sedan började vi lite med öppnor och slutor. Öppnorna går jätte bra men sluta har hon precis börjat lärt sig + att jag har lite svårt med det så det går sudär men dem men det gick ganska bra idag :D

Agnes och "Uptown Boy" Boy, älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0