Läsarfrågor

Lovina: skriv ut komentaren du fick! :)

SVAR: Självklart kan jag göra det, men jag ser inte riktigt allt hon har skrivit men ska försöka lista ut några ord :D Det hon skrev var;

"Wow vilken härlig ponny som du jobbar väl trots alltför ivrigt galopprogram. Blir (något ord som jag inte ser vad hon har skrivit?) och hopdragen i dag men kommer att bli jättebra när självbärigheten sitter."



Minna: ååhh vad fina ni är ella!!! juste vart har du köpt skydden du har på henne på de första bilderna? :D

SVAR: Åh tack så mycket! :D Jag köpte dem på Globen horse show men dem finns nästan överallt att köpa tror jag. Har ett till par och de köpte jag på ett hästaffär här ute på Ekerö som heter Hästhoven :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0