Fredag 1 jan

Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton i går? :)

Åkte till stallet vid halv 3 idag och Missan fick vila idag igen eftersom jag låter henne ta det lite lungt nu under lovet och i morgon så ska vi skritta ut. När vi kom fram så mockade jag till Missan. Efter det var klart så skulle Emelie rida lite i ridhuset så då kollade jag på när hon och ludde red. Hon red inte så jätte länge bara joggade och när hon var klar så fixade vi iordning Kanyon. När allt var klart med lilla gubben så gick vi ner till lilla stallet och lämnde honom i boxen och började mocka till honom.

Massor av bilder från idag :)


Missan i boxen


Emelie & Kanyon i ridhuset efter ridpasset


Emelie & Kanyon i ridhuset


Jag & Missan


Haha jag, Emelie & Missy är glada


Emelie & Musse i stallet


Jag & Missy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0