Tisdag 23 feb

Lektion idag :) Det gick ganska bra och vi tränade på hela lektionen på min sits. Så sitsträning var det, as bra för min dåliga sits och balans. Fick ha något som går runt ryggen och runt armarna som en korset fast ändå inte ;) Haha vet inte riktigt hur jag ska förklara den men den är jätte bra träning. Men vi tränade på att jag inte skulle sitta så mycket i stolsits som jag gör.. Så skulle tänka att ha mina ben och vaderna längre bak, precis där hon blir runt vid magen och det blir så mycket bättre när jag har så för då blir hon lugnare.

Men det är så sjukt svårt med allt, har typ inga benmuskler och så har jag ingen balans. Yeah great men det kommer nog blir bra sen, hoppas jag. Bara om jag bara är envis så går det nog! :D Har jag fixat gymkort med Emelie så nu ska träna och blir bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0