Tisdag 2 feb

Idag hade jag lektion och nja det gick upp och ner, haha. Nej men vi började med galoppen i början och den var jätte fin och hittade jätte bra balans. Älskar verkligen henne galoppen, åh den är så underbar!! Klarade även av galoppserpentiner i dag, jätte glad att jag klarade av dem!!

Men sedan så var det ju att man ska rida i trav också och sitta ner.. Ja, det gick ju som det gick hahah! Inte kan jag sitta på min häst heller. Gud sitter och bara hoppar haha! Usch så dålig! Men det gick i alla fall bättre sen så det var ju bra men jag blir så irriterad på att jag aldrig blir bättre på att sitta på henne med min sits. Känns som det blir bara värre och värre för varje gång jag rider.. Men hoppas det blir bättre i alla fall, det är ju massa andra saker som går mycket bättre nu så det är jag super glad över som skritter idag. Den gick även mycket bättre än vad det brukar göra. Undra varför man alltid tänker på det som gick dåligt på lekton och inte på det braiga. Man ska sluta tänka på det som gick dåligt för man blir så nera då. Istället så ska man tänka på det som gick bra och det som man gjorde bra och bättre!! :D Haha ska försöka med det nästa gång ;)

Missy sommaren 2009

Kommentarer
Postat av: FRIDA VILTORSSON - Det mesta mellan häst & hov

Var har du köpt pannbandet super fint :)!!

2010-02-02 @ 22:14:02
URL: http://fridaviktorsson.blogg.se/
Postat av: Karro

helt sjukt vad söt hon är! :)

2010-02-03 @ 00:19:08
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gud vilken vacker häst och pannbandet var enormt snyggt ;)

2010-02-08 @ 19:20:18
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0