Fredag 19 feb

Hade lektion idag och det gick super! :) Vi arbetade ganska mycket i galopp i början och det gick as bra. Fick fina språng med bra balans. Jag gjorde en jätte bra övning i galoppen. Jag låg på volten A och när jag var på den öppna delen så skulle jag rida rätt upp mot A och på mitten göra ett enkelbyte, jätte bra övning som passade henne jätte bra. Sen tränade på lite på förvändgalopp på serpentiner och sen efter arbetade vi lite i traven. Gjorde lite skänelvikninar och så. Hon kändes jätte fin när jag la ner henne sen :)

I morgon ska jag och Emelie jobba i stallet. Ska rida både Missy och Ricky, berättar i morgon hur det gick! :)

En gammal bild på Missan, ska köpa ett nosludd till henne igen, det är så mysigt och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0