Totilas & Edward Gal - Finaste ekipaget som någonsing har funnits

Jag tror inte det är bara jag som tycker det är så sorgligt att Edward inte längre får tävla och rida Totilas? Jag tycker det är jätte sorgligt, finaste ekipaget som någonsing har funnits. Ibörjan var jag inte så jätte "påverkad" av den här hela grejen och tänkte "det är väl tråkigt men.." aa ni fattar, men det blev efter i globen när jag hade sett hans as braiga(!!) clinic och började tänkte på det här för jag tyckte han var så bra! Jag visste inte riktigt innan vem han riktigt var än bara ett namn eller hur bra han var, för nu efter clinicen fick man ändå en liten "bild" om hur han tänker osv när han rider. Tycker det är jätte tråkigt att dem inte kan vara tillsammans igen, började nästan gråta när jag såg det här klippet :'( Han säger så bra saker på så fint sätt eller hur? :)

Den här textbiten från en artikel från Ridsports hemsidan är också lite känslosam:

"När Edward får frågan vilken häst som har betytt mest för honom drar han ett djupt andetag, lutar huvudet i händerna och lägger pannan i djupa veck.
– Hmm… det var en svår fråga. Jag tror att han var svart…"


Bilder lånade från Google


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Ååååh, jag blir också lite rörd... :')

2010-12-02 @ 23:23:36
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Anna - Tävling pågår på min Blogg

Hej

En tävling pågår på min blogg. Kika gärna in blogg för att kolla om det är något för dig

Kramar Anna

2010-12-04 @ 14:43:32
URL: http://islandsembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0