Lördag 21 aug

Hoppade i dag med Missan för Helena. Det gick sudär i dag för fick inte riktigt några bra språng i dag, fast hon hoppar mycket bättre nu ändå, utan hon hoppade nästan stort på alla så kom efter då i språnget. Men nu ställer jag/vi lite mer krav på henne så det blir ju så då, men hon har verkligen blivit duktig på att hoppa, hoppar jätte bra och hon tycker det är skit kul!!

Får fixa så jag får med en filmkamera nästa gång jag hoppar så får ni se vilken skillnad det är på henne :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Jag har oxå en Bo-Gi häst som är född samma år, de är så himla fina :) kolla gärna in min blogg där du kan se lite bilder på min Bo-Gi ponny!

Kram

2010-08-22 @ 19:04:57
URL: http://erikastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0