Accessoarer till håruppsättningar

Tänkte vissa er mina olika accessoarer (eller vad man ska säga att det är ;P) och hur man kan mixa ihop dem på ett fint sätt tillsammans. Tänkte göra ett annat inlägg sen om hur jag gör olika håruppsättningar med några av dessa accessoarer till. Har en film än så länge på en uppsättning men har flera som jag kan visa er. vad tycker ni om det? skulle det vara roligt? :)

x Dem här två är väldigt fina att ha i håret när man tävlar tycker jag. Lätt att sätta på och det är enkelt och snygg! Vissa har bara dem enbart på sig som också är välidgt fint. Men jag brukar alltid sätta en sammets tofs runt om tofsen så det blir lite större och maffigare ut och så blir det snyggt också tycker jag :)


x Det här är sammets tofsen som jag nästan alltid använder till mina eller dem jag gör på Emelies håruppsättningar. Tycker om den jätte mycket. Har en till också som inte är lika bred men hittade tyvärr inte den..


x Det är är små accossoarer som man snurrar i håret, jätte fin och så blingar det mycket! På bilden nedan kan man se hur det ser ut i håret när man har dem i.


x Ja, så här ser dem ut när man har snurrat in dem i håret.


x Den här har jag faktis aldrig användt förut men det är fin tycker jag, det är själva rosetten som gör det hela. Får se om jag någon gång kommer använda den här, får se :)


x Den här är typ likadan som den övre fast i marinblå. Tycker också den är fin men har lite svårt med den blåa färgen på rosetten för den är inte riktigt marinblå men den är ändå fin på. Har aldrig användt den här heller men Emelie har haft den några gånger och det är fint.


X Den sista och bryter lite mot mönstret för den är helt svart. Jätte fin tycker jag men eftersom jag har blåa tävlingskläder så tycker jag det är finast om man matchar med blåa accessoarer :) Men den här är väldigt fin och man har svarta tävlingskläder.


Så vilken är eran favorit, kanske några andra tips hur man kan mixa ihop dem tillsammans? :)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag gillade den marinblåa med rosett :D

Det skulle va superkul med fler filmer på håruppsättningar :)

2010-08-22 @ 19:23:48
URL: http://amandalqvist.blogg.se/
Postat av: amanda

Det var i ett inlägg förut när någon gjort en frisyr på dig som jag blev nyfiken på :P kan leta efter den i din blogg och kommentera så du ser vilken jag menar :D



ja det är så skönt när det går bättre mot slutet :D det känns nästan som både hästen och man själv bara pustar ut och så faller allt på plats :P



Hon går förförsta gången på stensätra just nu med Keldons :) Hon är tyvärr väldigt synligt halt :( Var med henne på kliniken och det var höger fram som spökade om jag kommer ihåg rätt<3

2010-08-22 @ 20:49:42
URL: http://amandalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0