Söndag 4 april

Idag red jag dressyr på Missy och det gick helt okej men fick jätte bra känsla på slutet så det var roligt. Gjorde mycket skänkelvikningar, galoppfattningar och övergångar :) Efter jag hade ridit så fixade jag iordning Missy och sedan åkte vi iväg på tävling. Det var Emelie och Kanyon som tävlade idag, MVS B:5 red hon. Han var jätte fin på framridningen och under programet och hon var jätte nöjd men tyvärr så fick hon inte så bra betalt. Helt sjukt för det var så mycket bättre än det hon fick. Men men vad ska man göra? ;) haha dem var så duktiga!

Tyvärr så fick vi inte med filmkameran men jag tog några bilder på dem med mobilen i alla fall :) Visst är dem fina tillsammans?




Kommentarer
Postat av: Freddi

Riktigt snygg häst ju! :D

2010-04-06 @ 01:24:19
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: ronja

Nämen det är ju på Botkyrka! ;)

2010-04-09 @ 18:14:59
URL: http://ronjagrahn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0