Onsdag 28 april

Åh Missy var så underbar idag! Fick en sån bra känsla hela tiden under passet. Fick verkligen en aha-upplevelse i går på lektion och det fungerar så himla bra på henne. Jag ska tänka att jag ska lägga ner henne samtidigt gör jag gör massa med halvhalter i yttertygeln och då blir hon så lugn och fin i handen. Det gjorde även att skänelvikningarna gick ännu bättre och övergångarna. Det var även några bommar framme i ridhuset så passade på att rida över dem några gånger både i skritt och trav. Hon var jätte duktigt och travade över dem fin och bra :D

I morgon är det Missys vilo dag och min vilo dag för stallet så inget stall för mig i morgon :) Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: c ^^

jag har kommit på hur du får till håret så som din kompis gjorde på dig förut, så du behöver inte visa om du inte orkar / har tid. inte för att bara jag vill veta. Nu försvinner kanske en stor tyngd från dina axlar ;)

men du får gärna visa hur du sätter upp håret på tävling och hur du får till det så, har inte du också använt en sånhär blå sammets peli påse med "bling-bling" på ? om du har det kanske du kan visa hur du använde den ? eftersom så många har en sån :p

jättebra blogg! :D

2010-04-29 @ 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0