Lördag 10 april - TÄVLING

Idag var jag och Missy och tävlade i Stäket och red LA:1 :) På framridningen gick så jätte bra och hon kändes så jävla fin och fick jätte tyck i henne. Men sedan när vi skulle rida programet så slutade jah att rida typ och det som en kratta, as dåligt!! Fattar inte varför jag red så himla dåligt. Det var verkligen att när jag vände rätt upp på slutet så tänkte jag; hur f*n har jag ridit?! Aja, vart så jävla arg på mig efter men man lär sig av sina misstag. Det vet jag tills nästa gång och då jävlar ska jag rida, haha! :) Missan var i alla fall jätte duktig idag :D

Åh Emelie gjorde en så fin håruppsättning på mig idag med min nålen men vi glömde att ta kort på den.. Ni skulle ha sett den men Emelie ska tävla snart och då ska vi göra den igen så då får ni se hur det såg ut :)

Fick inga bilder idag tyvärr eller film :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0