Gulle

Idag skrittade jag ut med emelie och vi tog det bara lungt. Det var jätte mysigt och kanyon var jätte pigg och hoppade till för allt men Missan höll sig ändå lugn. Det var så mysigt, travade korta bitar på långa tygar och satte mig i lätt sits och bara klappade om henne på halsen och hon såg så nöjd ut med sig själv haha :) Får se vad jag ska göra med henne i morgon men tror att jag ska gå ut och gå med henne. Ska i alla fall ta det lungt med henne.

Jag köpte också nya paddar idag. Svarta fick det bli den här gången så nu har jag marinblåa, beiga och svarta. Jag använder alltid paddar när jag lindar. Har det också som en vana för att på riskolan där jag red förut var man tvungen att ha paddar när man lindar. Och så blir det mycket snyggare och det ger bättre stöd också för hästen :)

KRAM!!



Missy & Kanyon från i dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0