Bäst, älskling!!

Idag åkte jag till stallet efter skolan. Hade jätte lång tid på mig idag i stallet så mockade och borstade henne länge. Sen hade jag lektion och det gick jätte bra! Jag red inte alls länge men hon var jätte fin. Det vi gjorde och tränade på var öppnor på långsidorna, halter, galoppfattningar och förvänd galopp och hon var jätte duktig!!

Just det, fick reda på min lektion idag att jag ska få rida för lussan i morgon, helt sjuk! :D Det var egentligen min syster som skulle ha tränat för henne i morgon men det kom upp ett litet problem men Kanyon så då fick jag rida istället. Tycker det var jätte tråkigt för Emelie för att hon hade längtat efter de men ibland händer det tråkiga saker så då var det roligt för mig istället. Ska bli super roligt och är jätte taggad! Men är lite nervös också haha men hoppas att det går bra! Berättar i morgon hur det gick så vi hörs i morgon KRAM!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf knde inte emelie rida? :(

2009-10-01 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0