Tisdag 6 okt

Idag hade jag lektion och det gick bra :) Hon var super fin men rätt så pig men min sits och balansen är inte riktigt på topp. Den är jätte dålig men vi tränar på det och vi ska träna och stats ännu mera på det. Det är så sjukt svårt att träna med sisten tycker jag speciellt när man är van med en sak från förr. Som det svåraste med min sits är att i höger varv så sitter jag med axlarna i fel varv och det är så sjukt svårt men det börjar bli lite bättre med det. Vi gjorde en super bra träning i dag som gjorde att jag kom rätt med axlarna och sisten och då vart hon mycket bättre. Jag stör ju också henne med sisten så det blir väldigt stor skillnad när jag sitter "bra". Så hon vart mycket finare och bättre då och galoppfattningarna (som jag också har svårt med) vart jätte bra!! Så nu är jag väldigt inne på min sits och ska vara super koncentread på det när jag rider igen och tänkte på det HELA tiden! Nu jävlar ska den bli BRA!! :D



Vi hörs i morgon, KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0