Tisdag 20 okt

Idag hade jag lektion. Det gick jätte bra tycker jag och hon kändes jätte fin. Tränade väldigt mycket på min sits som är sjukt dåligt!! Men vi tränade typ bara på grundläggande saker, mycket fattningar och övergångar. Det som jag verkligen behöver träna på är bland annat:

  • Balansen
  • Sträcka på mig
  • Stadigare skänkel
  • Bättre händer

Men det som verkligen behöver förbättras är min balsans. I bland undrar jag om jag ens har någon balans haha men det verkar inte som den. Om inte min balans blir bättre så kommer jag aldrig komma någon vart. Så nu ska jag köpa tränings saker som man kan träna sin balans med och hoppas att det kommer bli bättre.

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0