Tisdag 13 okt

Idag gick det super bra i stallet. Kom dit och mockade, byte vatten och sen bortade jag och gjorde iordning henne. Hade lektion i dag och det gick JÄTTE bra!! Vi tränade på grundläggande saker för det mest och lite förvändgalopp genom att rida halvt i genom. Galoppen gick super bra idag för att hon vart lung och fick lunga och fina galoppsprång som kan vara svårt för att hennes galopp är så stor. Fast hennes galopp är hennes bästa gångart och den är så underbar att rida i, älskar den. Traven gick också väldigt bra och så gick det jätte bra med sisten, speciellt på höger varv med mina axlar. Tänkte på det hela tiden och det blir så mycket bättre då :)

Vi hörs i morgon!! :)



                                          Min älskade ponny! Du är mitt allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0