Lördag

Idag åkte jag ut till stallet tidigt för att jag skulle hjälpa Emelie att jobba i stallet så jag kom ut dit vid 9 ungefär. Sen när det var lungt så mockade jag till missan och sen vid 12 tog jag in henne så fick hon äta sin lunch. Jag, Agnes och Emelie hade tänkt att skritta ut men precis när vi skulle gå ut så började det regna, usch.. Så då fick vi ta ridhuset i stället. Jag skrittade bara i typ 25 min och kände lite på sidorna på henne och hon kändes jätte bra. Får se vad jag ska göra med henne i morgon :)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Japp då var det ofentligt, med min blogg också! Säg dock inte till någon i stallet hehe.. Men älskling du har en jättefin och rolig blogg! Kul med lussan filmerna!!! Duktiga tjej! Pusspuss

2009-10-04 @ 14:48:35
URL: http://dressyrryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0